frimis

ja igår blev det utgång igen.
men nu blev det en nykter kväll, vilken är himla skönt idag kan jag lova!
gled hem till bella vid halv 8, vid 10 över 9 kom jossan & linnea.
fix & lite små dricka och vid 23 drog vi till frimis.
det var himla kul faktiskt, har lite halv svårt för de stället.
alla som springer runt & leker stekare typ.
men ja det var en lyckad kväll. knappen & hakim var dj's där igår också :)

men nu ska jag fixa käk med lotte & frugan.

vimmel bild fårn strömpis i fredags!


Jag var ung du var yngre
När vi sågs första gången
Rusade förbi mig snabbt på perrongen
Blev hjälplöst förälskat
Obeskrivligt tagen
Som om jag låg ner på marken och blev slagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0