I can remember when the air was clean and sex was dirty.

asbra helg.
på dagen gick jag & sandra till johnny på norr, blev en kopp kaffe & massa snack.
ytterst trevligt faktiskt.. 
sen drog jag & sandra hem till johan & victor
blev att sitta där drack några groggar & hade allmänt kul faktist..
jag & sandra har bott med varandra i typ 6 veckor & vi har inte bråkat en enda gång
på tal om annat :) de är väl väääldigt bra gjort tycker jag allt!
men ne, nu ska jag fixa mat åt mig & frugis sen får vi se vad som händer.
ajo juste, tagga solsidan klockan 20.00.
de får vi fan inte glömma. stört bra de där!





ciao


Kommentarer
Postat av: mimmi

du är så sjukt fin

2011-02-13 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0