love is not a fight


dagen fortune cookie - The nightlife is for you.
spåkulan -Ge dig inte, försök igen. Du kommer att lyckas
.

goodmorning!
sitter och dunkar musik & dricker mitt morgon kaffe.
sandra har dragit iväg till sin praktik & jag önskar just nu att solen kunde titta fram,
så sjukt tråkigt bajsväder just nu att jag bara vill gräva ner mig till våren dyker upp
vilket jag hoppas är jävligt snart!!
när man går ut så måste man sätta på sig sjukt mkt kläder vilket är galet!
ne usch oh fy..
blire bättre om man spelar sommar musik?
neeeeeeä.


läsa lite bloggar nurå
sen fixa burret häär

puss ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

vad fin du är carro :) <3

2011-02-16 @ 20:50:04
URL: http://kungemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0