raggamuffin på svenska

tror jag älskar mitt liv som mest just nu!

2 bilder till från i fredags!


dagen har ju gått sådär lagom fort idag vilket är himla skönt
för i morgon kommer min älskade angelicah & hälsar på
blir en vända på stan och en fika är det tänkt.
inte träffat henne på sjukt länge & vi var verkligen tajta förut
och nu har vi glidit i från varandra!
vilket inte är okej.. så imorgon har vi en liten träff.
men vet ni vad?
det bästa med att inte ha träffat eller prata med någon på så lång tid
är att vi har desto mer att prata om nu vilket kan ta sina timmar! :D

men nu ska jag dricka varm choklad & sen följa frugan till bussen!

ps: sandra spillde ut hela sin kopp med choklad.
kan ju säga att de inte var första gången ;)


chiiiing tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0