no word's..

åååh mitt ♥ har äntligen kommit hem! som jag har längtat..
dom här 2 veckorna har varit dom segaste någonsin!

fick ett väldigt dåligt negativt samtal förut i från syster, men vi håller tummarna på de bästa! ♥




dagens kan vi köra dårå!
tröja: carlings
jeans: bikbok
& självklart vita converse!

är just nu hos gudmor och dricker kaffe & klickar hem lite kläder, och jag vill ju verkligen ha allting!
men hua mig att jag håller fingrarna istyr för de är bestämt nu att de blir USA- L.A!
i mars- april, då blir de mycke sommar kläder köpt, VS kommer va butiken jag inte kommer kunna lämna!
mhm..

ne nu ska jag klicka hem lite-liiiite-liiiiite till sen fåre allt va nog ^^

♥ muscchhiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0