19 år!

idag är ingen vanlig dag för idag äre min födelsedag hurra hurra hurra! :D

mamma väckte mig med frulle på sängen som hon gjort sen jag var ett litet barn!
och sjöng ja må hon leva!
ligger alltid och väntar på att hon ska komma in så kryper ner under täcket ^^ så barn är jag när jag fyller, ingen som visste! haha.

och jag fick min väska från friis&co & min paljett jacka!
 i'm happy in i'm going too bee that all day looooog!
brukat få massa av mamma.. men önska mig inge mer ju. är hel nöjd vilketsom! tack mamma!

mormor, morfar & min moster med familj kommer vid tre tiden & då blir de massa paket!
sliter upp som ett barn, undra vad jag får mer?! :o suprise!
syster& lina kommer vid tre också..'
baka tårta blire, men nu ska jag hoppa in i duschen & fixa mig, sen städa rummet lite fort!

gratttis baby som också fyller idag! ily.♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis ! ;D

2009-12-23 @ 13:12:54
Postat av: Anonym

grtz !

2009-12-23 @ 13:13:18
Postat av: Anonym

grattis till er ! ;D

2009-12-23 @ 13:13:41
Postat av: Anonym

grattis finaste

2009-12-23 @ 13:14:28
Postat av: Anonym

grattttis (: <3

2009-12-23 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0