ge mig ett mirakel

gooodmorgon!
försov mig imorse
trodde jag skulle hinna med bussen, men icke!
så får ta tio bussen till stan, de är vid såna här tillfällen jag önska att jag hade körkort.
men nää, de suger, hade kunnat haft de för länge sen om jag inte varit så lat!
menmen, de kommer förhoppningsvis till våren om inte tidigare.
bara för de kommer egobilder för jag har så extremt tråkigt så här tidigt på morgonen.
dåligt start på dan brukar sluta dåligt förövrigt också, s u c k





 

oversize stickad tröja från h&m
armband från h&m

Kommentarer
Postat av: sara

här har du ett mirakel :)



DEDE LOTTAR UT 2000:- till sina läsare!!!



Han dissar Kissie&Paow rakt av med hahaah! :D



FINASTE KILLEN i bloggvärlden!!!!



http://dedeprivat.blogg.se

2009-12-15 @ 10:08:11
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lik kissie :O

2009-12-23 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0