movie time and powerwalk.

sovit ut ritkigt idag och grymt skönt vare.
sov till elva lite drygt, sprang upp och hoppa in i duschen.
 fryser ihjäl på mornarna av kylan som tränger igenom våra fönster oavsett hög värme på elementet..
sen slänge jag i mig en joggiyougurt bara efter har jag bara tagit de lugnt
och njutit av allt bra på tvn.

a drog på arbete och mamma är på poker
så sitter här helt ensam nu och kollar på snygg, sexig & singel med en stor kopp tea
syster ringde nyss också, inte pratat med henne på ett himla bra tag
så var skönt att prata..
dessutom så tvinga jag hit henne nu så jag slipper vara själv!
så syster, hanna & lina kommer hit om ett tag och
gör mig sällskap.
hatar att vara själv^^ så de där
med att bo själv skulle skräma skiten ur mig seriöst.
men iaf dom kommer snart, så blir att gå ut & gå i det fina men
alldeles för kalla vädret,
vill ju dra i väg till donken och käka också, så vi får se vad vi gör.

så ska fixa mig lite fort nu.
todels

lillsyter♥ ily


Kommentarer
Postat av: Anonym

lika ni är ! :O båda är lika fina,

2009-12-23 @ 13:15:34
Postat av: linda

lika :D

2009-12-23 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0