önskning?


fyller ju år nästa söndag! 20 december med andra ord..
hittar inte mycke jag önskar mig?!
kollat hur mycke som helst men hittar inte riktigt nåt som blir det där woow känsla i.
men lite har jag allt hittat, och som står högst på listan!
ge mig!!
har hittat massa skor btw, men får inga skor, har ju ett ex antal par!
närmare 150 par?! :o
hade kanske dubbla förut när jag var helt förälskad iskor.
och då menar jag besatt av skor! hoho..
undra vart alla tagit vägen? hm.
 
friis & co väska, svart                  svart paljettjacka från vila

   
namn halsband                                          mysdress från Juicy Couture

allt kommer från
bubbelroom.se
förutom halsbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0