skolaaa / mariebeeerg.

jaha, ännu en skoldag avklarat, puhh.
känns bara jobbigare & jobbigare :/ blir att plugga hela natten nu skriva klart allt & skicka iväg skiten, är så läss på allt som har med skolan o göra nu så blää.
plus att man bara gick till typ 11 idag, känns sååå nödvändigt (not)
menmen, sånt man får ta. prov i kummunikation imorgon :( kommer aldrig klarat men kanske värt ett försök. kommer bli som vanligt att jag bara lämnar allt & drar, irriterande skiit från min sida att jag aldrig kan ta tag inågot..
Men iaf, idag vid 12 så kom malin & frida o hämta mig iskolan :)
drog in till marieberg & kolla sista små grejerna in för deras student, bliev lite örängen & små trams som har väldigt stor betydelse för resternade balgrejor, som vanligt var jag inte så itresserad av att hjälpa sötungarna gick i min egna lilla värld & ckecka skor >< like always, stupedmee, haha dreglar inför somarens sommarmode :o så jävla mkt snyggt. önskar att pengarna fanns för allt också, dock inte nu :/ bööhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0