DJ, blow my speakers up

halv 9 i morse var de bio time för klass a & b,
men som i vanlig ording så är jag så
förvirrad på mornarna att jag klev upp vid 7 satte på kaffe och tog en trip in i duschen för att pigna till.
sen vid fem i halv ringer pernilla mig och undrar vart jag är?
jo antaligen hemma, eftersom jag vanligtvis börjar fem i halv tio!
fick panik efter fem sek när jag kom på att vi skulle mötas vid SF halv?
soo sick, men missa bara en halv timma av filmen lite drygt. den var helt okej faktiskt fick sig ett gott skratt då och då, och som faktiskt behövs på morgonkvisten.
sen efter ett tag av fimen så kom jag på att typ dom som är med i bröllopsfotografen är även dom som är med i smala sussie :) och det är ju komedispelare så, ja helt klockren och se värd film från min sida



Har även fått en bok av mormor för hon vet att jag har börjat läsa en hel del
så hon hade köpt elsas mode,
(en roman av sofi fahrman)
och den måste jag snart sätta i gång att läsa för den verkar helt kanon bra.
och väldigt lockande
tur att man har varldens bästa mormor.
så den börjar jag nog snart läsa.
skönt att ha något att läsa på bussen osv.
tack älskade mormor


älskar't
stor kram till min mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0