don't give up?

mitt huvud är full av funderingar.




skolan
skaffa jobb
hitta lägenhet
vänner

ehm, ah finns nog tusen funderingar till?
vet inte riktigt vart jag ska börja på allt.

skolan tar verkligen på krafterna.
och ett jobb på de? njäe, de skulle ta död på mig.
men behöver verkligen verkligen ett jobb?

och utan jobb har jag inga pengar till lägenhet?
och behöver verkligen en lägenhet.

vänner?
mm, känner att jag lägger allt för mycke energi på skolan,
så har inte tid att höra av mig ens en gång!
känner mig verkligen som en värdelös vän..
och vet att allt glider ifrån allt mer & mer.
och ber verkligen om ursäkt för jag är en dålig vän just nu.
s o r r y ;/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0