tjohohääj.

ligger i sängen och kollar the city för fulla muggar bara älskart, the city & the hills ^^
vet att det typ bara är jag i min omkrets som älskar realityserier haha.
så är man med mig får man stå ut med sånt iaf när man är här min tv jag bestämmer..
 Om inte andreas är här då äre nästan omöjligt att få ha tvn i fred och kolla på sitt,
 så får kolla i systerysters rum eller tvrummet.
inte coolt!

Somna tråkigt nog vid 3 tiden i natt kunde inte somna helt sjukt.
vakna vid 5 sen igen och kunde inte somna om så låg självklart och vänta på att the voice skulle börja..
hatar när man inte kan somna, sen när man vaknar så¨ligger man värsta skönt och vill bara somna om suug..

och the sjukaste var att det kändes seriöst som att jag bara typ blunda till,
 sen kolla på kl då varen bara 5! så extremt äckligt vare! kändes som en ögonblickning typ sen poff sovit 2 timmar! scaaary

skolan ska vi inte ens snacka om!
när jag satt på bussen så blev jag extremt övertrött ist! arrrr
tog 16 bussen vidare  till skolan
och när jag är framme så äre inte en jääävel i från klassen där?
lixom whhats going on?! tänke var vi lediga borde de varit någon som smsat!
hell no heller, självklart var lektionerna INSTÄLLDA! så vi började 12.50? kan man bli mer arrrg elr..
nej verkligen inte!



cioabellao qizzies




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0