ok

helgen har varit toppen kan jag ju börja med

fredag: jag, micke, martin & mickan boka bord på kolgrillsbaren
så drog dit vid nio.
var jätte mysigt, och helt suverän mat,
rekomenderas faktiskt
sen åkte vi tillbaks till kumla, drog till daniel satt där ett tag med massa folk
sen blev det zätas. skulle egentligen inte dit, men blev så iaf.
helt ok kväll faktiskt. förutom en person som beter sig som 14
löjla sig.. att hon inte skäms.
iaf, kom hem till micke vid halv 3 ungefär.
somna på engång nästan.
bra fredag :)

lördag:
vakna vid halv 12-12.
hämta mickes kompis som hade varit ute med båten.
vid 6 drog vi till örebro, jag gick hem och fixa mig sen drog jag till caroline
(mickes syster)hon fyllde 25. vi satt där till halv 8
sen drog vi på harry's med en massa folk, det var 30 års fest.
så vi käka och drack lite.
skulle på strömpis, men jag kom inte in, så jag och micke gick vidare medans dom andra gick in.
satte oss på pitchur's en stund. kolla på raketer som dom sköt från slottet,
 sen beslöt vi oss för att ta taxi till kumla.
reidar och david följde med, så vi drog på zätas igen :)
vid 1 kom dom andra också till kumla. så det var en bra kväll det också med andra ord!
brabra helg

nu iaf har mitt gull åkt till norge igen för att jobba :(
klarar mig tills på torsdag förhoppningsvis :)

nu ska jag lägga mig och kolla på wallander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0