ååååh!!!!! ****dag

struläckel dag!
vart på alla polis stationer i hela stockholm idag tror jag fan i mig för att fixa nytt leg
sen när man väl hittar polis stationen så gick vi in på fel avdelning!
fick till och med karta för att hitta rätt!
då kan ni tänka er hur äckligt stort huset var!
när jag och ida väl hittar efter flera timmar så går det inte, för det fanns ingen med som kunde lega mig.
och mitt gamla leg funka inte för de var inga bevis på att det var jag! :@ oooh vad arg jag blev!
men gick till banken och fixa nytt bankkort för banken stal mitt så var tvungen att beställa nytt.. grr.
hemma nu äntligen efter allt spring på stan.
imorgon så kanske det blir att springa o köpa nytt löshår, äntligen!

nu äre snart glee dags- ilove♥

andreas- Imagine a circle, it has no end for this love..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0