blåbärspaj & os

sitter ivardagsrummet med pappa och kollar os inte de roligaste men de funkar :)
pappa har gjort blåbärspaj också som jag ska smaska i mig snart
måste måla naglarna också, eftersom mina är helt skavda och får inte ha så på jobbet
och de behövs vilketsom kan jag lova.

kollar även berlocker jag kan sätta på mitt kära thomas sabo armband
finns hur många som helst och priser mellan himmel och jord kan jag lova,
synd att de inte finns butik i örebro :(
ville ha ett sånt för då äre mycke lättare att önska sig något och för dom som inte vet vad dom ska köpa till mig :)
och de finns så grymt mycke olika modeller på både armband & halsband.
finns klockar och massa annat snyggt delvis, men jag satsar armband och senare halsband.
eftersom de är ganska dyrt. men ilove it!
och perfekt att köpa till andra också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0