the party don't start 'til I walk in.

jätte trevligt igår kväll och innan :)
drog och solade vid 5 tiden med cindy tog en 18 minutare.
Efter drog vi till linneá och gjorde henne sällskap i kanske en kvart eller nåe..
linneá och fred skulle bowla i hallsberg och cicci & cindy skulle med, och som vanligt hade jag inge att göra
så jag haka på dit.
drog i väg ett mess till baby så han ringde upp
han och jonas kom ner en stund medans linneá och fred bowla.
jag spela för 20 kr och vann 200 :$ aw, blev så glad, haha.
andreas vann 1600 :P
och sen vann han 400 åt min lillasyster, så snällt♥
när linneá och fred var klara drog vi oss till mcd och käka lite mat, ingen höjdare när man käkat de i en vecka -_-drog hem sen, skulle egentligen till cedars, men blev inte så. stanna med syrran och kusinerna.

men nu ska jag packa klart, drar iväg till stockholm igen vid 3 tiden

senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0