åsikter?

att snacka skit är en sak och ha åsikter är en helt annan vinkel!
visa stunder trivs man i de man säger om andra människor
och andra älskar att göra de dagligen, men dom gör de för dom är så dåliga i sig själva. itron om att (tomma) ord från ett okänt ansikte ska få folk att bli ledsna..

åsikter ska man stå för håll annars din käft, har du inget vettigt att säga utan säger nåt enbart för saken skull
så kan de ge tillbaks på de visare sättet.. visa respekt för människor du inte känner eller iaf ge dom en chans.
snacka inte om någon du sätt en gång enbart för sättet hon ser ut på, för personen i sig kan vara den trevligaste människan du någonsin stött på, våga prata ist för att ge blickar och viska.


För att komma etta måste det alltid finnas en tvåa, någon man kan slå
besegra och övervinna. Som är bra men aldrig bäst, bättre än dålig men sämre än dig.
låt dig själv aldrig sjunka lågt, stå högt och låt aldrig någon trycka ner eller gå om dig..
tänk dig som en vinnare och inte förlorare..
du är inte sämst, men du är fan inte bäst heller..

jag vet vad jag snackar om, för jag har själv varit den personen.
eller båda rättare sagt.
men jag står ut med de andra säger om mig för jag vet bäst själv.
och äre någon som tycker illa om mig så fine
jag kan leva med skiten, de rör mig inte i ryggen.
men snacka aldrig om något du inte vet de ger konsikvenser,
 och de lovar jag i högsta sannerlighet.
tycker bara de är synd att du ska göra bort dig genom att tro att du kan trycka ner en person som ist blir 10 gånger starkare.
det är inte personens fel för hur den ser ut.
de ända jag kan säga nu är
 jag hatar inte någon eftersom jag är för upptagen med att älska mig själv och analysera varje minut från vinklar ni inte trodde fanns hos mig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0