good day!

ååh haft en underbar dag idag faktiskt!
vakna vid 12 okej slå mig på fingrarna för de är inte okej!
sover som en stock.. men utöver de så fixa jag frulle hoppa in i duschen osv.
vid halv tre börja jag röra mig mot kumlatorg, möte angelicah där eftersom vi skulle sola idag.
så tog en 12 minutare på tantbrun. gillar stället. typ aldrig någon där, så gött!
aja iaf, efter de så drog vi till maxi och köpte vegpizza & vitlöksbröd.
blev bara så sugen på vitlök! mm..
köpte självklart nagelack! metallblå från depend.
var egentligen ute efter silver metall men finns ingenstans!
så fick bli blå, men de gillas från min sida..
Sen gick vi faktiskt till något nytt ställe? eller jag har iaf aldrig varit där, pickabo as najs ställe
fanns himla mycke roligt där köpte spisplattor till mamma, svarta skit snygga för 30 kr, billigt är bra
och nöjd blev hon :) tur de..
kom hem angelicah och jag fixa naglarna, satte ansiktsmask och sen körde vi i hårfärgen.
Och jag blev riktigt nöjd faktiskt så är svarthårig nu. inte meningen skulle bli mörkbrun menmen så kan de bli!
angelicah drog hem vid nio när hennes mamma sluta. alltid lika kul när vi träffas, så förhoppningvis i morgon också, för då kapar jag HÅRET >< ska klippa av mig mitt hår, är så himla trött på de, för de hänger bara och går inte göra nåt med de, så angelicah ska istort sätt få kapa allt! gaaah.. aldrig varit korthårig i hela mitt liv!!!!!
men bilder kommer i morgon på hela håret eftersom de inte klart än :) moho!
men ne nu ska jag faktiskt bädda rent, köra en pop i mickron och slå på någon bra film!

så godnatt, hörs imorgon sleeptight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0