the baseballs!

hejsan!
haft massa och göra. inatt sov jag hos pörnii för idag var vi i ånnaboda med frilufslivet ovh vi hade himla skoj men frös som inni. vi hade lekar och åt korv :) mysigt faktiskt.

iaf igår så spela jag och pernilla skipo?! eller vad de heter typ som uno äre.
första gången jag spela de också, man blev helt beroende av de, och hon vann hela tiden och jag gav mig inte för jag är verkligen en dålig förlorare :(
spela till typ 1 på natten, haha. jag gwer mig verkligen inte när de gäller spel!
sen iaf, så ville inte pernilla spela mer så vi kolla på this is england och den är ju bara för bra!
så vi somna vid 3 tiden i natt, och vi skulle upp vid 7?! haha, visst vi gick upp en kvart innan hennes farmor skulle komma för vi skulle vara i ånnaboda vid 9 och åkte kvart över 8! haha

fick värsta beröm för min fina mössa, en sån där stor fluffig mysig med bollar hängade! thihi ^^

vi tog bussen vid ett till stan igen så jag och sandra gick till jessica!
ocdh gissa vad fan vi gjorde? :o
jag och sandra har drivit i typ 2 veckor om att dra till stockholm och kolla på the baseballs, haha

och idag blev vi så jävla sugna på att verkligen dra och jessica blev också as sugen, så vi sög i oss ett tag om vi verkligen skulle köpa biljetter!
fanns så klart inte en enda biljett kvar på hemsidan!
sen hittar vi att de fanns kvar några i örebro, så vi slängde på oss kläderna och sprang till hjälmarbergsteatern & köpte tre biljetter!
haha, när vi köpt dom gick vi ut och kolla på biljetterna och sa bara, hehe så vi ska till stockholm nu den 27e?
och yeeeees de ska vi! och jävlar viket drag de ska bli!!!
sover hos pappa i stockholm sen drar vi hem torsdag morgon :)
men de kan man verkligen kalla inpulsgrej! så på onsdag kl halv 7 är vi i göta källare
och dansar sönder dansgolven i stockholm. ska bli skönt att träffa pappie också♥
taggga tagga tagggga!




Kommentarer
Postat av: angelicah

hahahha, fan va ruttet. sånt där är inte musik, sånt där får ens huvud att sprängas som en atombomb i ryssland.

2010-01-22 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0