back too summertime!

jaha igår fick man ställa om klockan till sommartid
tiden går alldeles för fort vakna vid typ 12 och kände mig verkligen inte okej i kroppen.
kom hem typ 4 eller nåt sånt :/
jag och andreas fick ingen skjus hem sådärför
men fick till slut tag på en som kunde köra var helt slut och ont i fötterna!
glömde mina höga stövlar på bussen? asså är jag smart eller är jag? ringde till länstrafiken idag iaf och som turen var så fanns dom kvar, dom var i a-sund. haha, så dom skulle skickas med till kumla i kväll så jag kan hämta dom i morgon! sån tur man har i bland :)

bilder från kvällen kommer så fort sandra skickar :)

men helt klart lyckad kväll i lördags.

nu äre topmodel 13 som ska ses, och tea till halsen känns som jag åkt på halsfluss! och nejtack jag vill inte!!!
grr.
som sagt strandad i soffan med tea och täcke...
en arg carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0