Happiness begins with facing life with a smile and a wink.

sitter katt/lägenhetsvakt åt bella som just nu är på 40 årsfest..
var helt själv igår också, och kan ju medge att de är fan inte vidare kul :(
men de positiva är väl att man är nykter, vilket var väääldigt länge sen.

vädret idag ska vi ju inte tala om, det har varit så sjukt fint idag & solen har legat på!
ååh, man blir så himla glad, tog mig en promenix upp på stan förut & checka läget.
ville verkligen inte gå in. gick sen till konserthuset & möte bella som spenderade sin fredag kväll hemma hos teresia så den lilla bönan kom straxt innan 16, o nu är hon iväg igen!
så antar att jag kommer få fullt upp ikväll&natt när hon kommer hem :'D

bilden gör mig så glad & ni är helt underbara!
jag är så pepp på denna sommar så de är fan inte klokt. allt kul som kommer hända :'D
ne nu ska jag dricka lite kaffe & kolla klart på family guy.

chuppchupp, ha en jävlans trevlig lördag kväll ni andra!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0