Dag 08 – Mina drömmar

mina drömmar ändrar sig hela tiden i stort sätt.
men inom kort så ska jag försöka ta mig här ifrån, flytta utomlands osv
gå bartenderkurs & bara resa- se världen.
träffa nytt folk & utforska saker..

och de vanliga tids nog skaffa en stadig framtid med någon.



mitt drömbröllop: har alltid sagt att jag vill gifta mig typ på ishotellet
eller utomlands längst någon strand med dom närmaste i familjen.
som liten börjar man redan planera sitt bröllop och så är de nog för väldigt många.
och min klänning ska vara designad av pnina.
helt udda design.

drömhus: vill ju flytta utomlands och vill verkligen ha en strandvilla!
to die for. verkligen, med utsikt över ett helt hav eller något liknande.

drömjobb: för typ 6 år sen så ville jag bli modell,
haha och inte vilken modell som helst jag ville bli utvikningsmodell (!)
don't ask me why. för de finns de inge svar på..
och nu vill jag jobba i butik.
skulle ju vara grymt med ett eget klädmärke också?
med min fantasi så skulle de kunna funka :)
men de lär ju ändra sig..
men jobba på typ flyg skulle ju inte sitta helt fel de heller.
resa runt & alltid få se nya länder i stort sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0