du & jag när solen går upp


sådär ja. spenderade som sagt morgonen med bella, gick till henne vid typ 10 :)
så blev morgon kaffe & sen visa hon mig en SKIT snygg pälsjacka!
ååh höll på att dö.. gick runt en stund på stan & tönta oss, haha liiivet!
alltid händer nåt.. :') sen gick vi in på glitter & bella köpte såna här bestfriends ringar som man hade när man var liten, hahaha. så nu delar vi på såna! gulligt, finns ingen åldersgräns för såna eller?
sen blev de donken däe josse jobba idag, åh inte sett henne sen studenten, sötnos!
efter den lilla lunchen begav sig bella till jobbet & nu sitter jag hemma hos sandra
& funderar stark på att göra en STOR städning medans hon endå jobbar.
de kan gå för sig.. och sen är jag sjukt rastlös så städa skulle verkligen sitta bra då har jag nåt och göra!

hööööörees senare babjies!

p
uss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0