Pretty Little Liars

ligger isängen och kollar avsnitt av pretty little liars, störande bra.

sover ju ensam just nu eftersom sandra inte är hemma.
så nu känns det så där ensamt igen. snacka om sällskaps sjuk tjej här..
haha, men ja jag klarar nog av de, tycker för mycke synd om mig själv! :')
sen har jag även kollat på big brother! och jag blev riktigt besviken, vad fan är det för folk som dom slänger in där egentligen!?
-men ja, det återstår att se, kan bli kul också.. ska kanske inte döma hunden efter håret..
hahah, kanske blir kaos där inne, med tanke på att dom slänger in en transa!
japp, de får man se längre fram vad killarna där inne säger om de. kommer bli grymt kul att se reaktionen på första killen som upptäcker de.
men nu ska jag kolla klart, sen sooova. ska upp tidigt i morgon.

puss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0