strömpis

goddagens!
sitter hemma hos sandra & degar :)
sov hemma hos bella inatt, följde med hem till henne igår efter vi vart på strömpis som var helt galet!
en del borde fan inte få gå utanför dörren, fyfa-an!
killar visar fan ingen respekt för 5 öre, kan inte ens få vara själv på dangolvet!
killarnas händer blir som dom stoppar handen i en godispåse!
uschuschusch!
bella fick vara min egna lilla bodygaurd igår, haha!
folk trodde jag var mexikan & ja de var allt möjlig.

men utöver de så hade jag grymt kul faktiskt, :D
var istort sätt nykter & de är lika kul, det blir vad man gör de till!
träffa människor jag inte sätt på typ 100 år, och det är alltid lika kul!

en bild från ifrån igår.
jag, belliz & emelie



nu ska jag bli människa igen sen får vi la se vad som händer
ha en bra kväll ni andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0