vart tog pappa vägen?















sandras pappa kom med den här påsen till mig. han har köpt 2 smörgåsar till mig!
hahah, så hiiiimla gulligt. och sandras pappa är nog bäst, efter min pappa dåå! :)

dagens spåkula:Du har mobilnumret så tveka inte att skicka sms och fråga om en dejt.

idag är der fredag!
och då taggar vi upp oss för att springa på strömpis, jorå..
älskar att gå upp tidigt på fredag, då slipper man stressa sönder.
vilket kan va skönt alla dagar att gå upp tidigt, men fredagar speciellt!
ska sätta igång & ringa massa samtal snart också, vilket jag inte orkar egentligen..
blööö, men ska sätta igång lite snyggt med de som jag ska ha gjort idag innan jag kan fixa och trixa inför kvällen!
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0