helgen som va

helgen som va spenderades i en partybuss!
vilket var himla kul! kom hem kockan 9 i lördags då var vi igång hela jävla natten in på sen morgnen.
haha, mamma ringde mig & fråga vad vi gjorde, och jag sa att jag precis klivit av ett rullande party!
och behövde sova.. bella & jag sov i 2 timmar, från 9 till 11.. låg och drog oss när vi kom på att vi var tvungna att dra till bolaget, hahah, ja fråga bella om man fick handla där om man fortfarande va full?!
vilket fick henne att dö av skratt!
aja, och lördagen spenderades också i partybussen och vi kom hem vid halv 6..
hade en as bra helg & jävligt roligt..


fick inte så värst många bilder, men bilderna är från i fredags & lördags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0