sliten chey hittar ni här

sjukt trött, vart på 60 år kalas hos morfar.. men ser fan ut som han är 50 :') haha.
så smörgåstårta, tårta & kakor har jag tryckt i mig massor!
inte ovanligt inte! köpte en jätte fin blomgrupp :') snäll chey..

var även inne i stan tidigare idag, träffa lilla sandrus. gick på stan och kolla lite.
sen gick jag in i en sko affär, vilket jag fan inte ska göra -_-, köpte iaf 1 par.
haha, otroligt.. men dom fanns just i min strl kvar, så kände att de var menat att jag skulle köpa dom!
så sa jag till mamma, haha hon tycker jag har skor så de räcker och blir över.. men jag har skoberoende.

men nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon igen och köra kurser :)


godnatt kära folket :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0