shot shot shot




helgen var ju helt kanon bra!
fredag: hjälpte bella att flytta, så vi satt i en tom lägenhet, sen drog hem till min gamla svärmor som fyllde 50, hälsa på mamma & alla som var där.. sen drog vi tillbaks till bellas gamla lägenhet, hade så tråkigt att vi bestämde oss för att knäppa en bärs.. sen var de ifull gång.. fick tag på madde & emelie möte upp dom sen drog vi till frimis var där en liten stund dansa som tokar på tomma dansgolvet, haha. var så grymt lite folk så vi drog vidare till satin.. där resten av kvällen blev av. sen drog jag,bella & simon och möte upp danny. sen drog vi hem till bella.

hanna, karro & erica ser ju glada ut!

 karro hornyface's?


strå-rom's shot blev de för mig & hanna!

lördag: drog hem till lina som har fyllt 21. blev lite firande med spelet tjejkväll, xbox & fotbollsspel
oh, vilken tjejkväll haha. :'D hade grymt kul.. linas pöjk var hemma också så han var med & spela vilket gjorde saken lite roligare, sen kom en polare till han också, eller ja det var deras granne!
jag & bella drog hem vid 3 tiden någon gång, så det var en väldigt trevlig kväll.

så tack tjejer & grabbar som var med denna helg..
får se hur denna helg ser ut, om de blir samma gäng som drar iväg på en väääldigt rolig grej!
återstår att se :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0