weekend

helgen var himla trevlig och mysig (:
ifredags drog jag hem till belliz ganska tidigt satt där och föra lite, sen skjusa jim oss till kumla, jag och bella drog till ge-spot (blev kanske lite för mkt för min del..) men kul hade vi.
sov hemma hos danny med bella :) väldigt mysigt. han körd hem oss, när vi kom till bella så somna jag om
sen drog jag hem till sandra, fixa lite sen drog jag till bella igen där ewe var också..
sen drog vi till hällabrottet, vilken var ok, inte riktigt min grejdedär :P
jag och bella drog ganska tidigt för jag skulle sova hemma hos danny :)
vakna och då drog vi till simon där bella var. danny körde hem mig & bella i söndags då blev vi soffpotatisar
drog på trolltider och en himla massa gott!
de var helgen de.. :)
 mktmkt trevligt.

nu ska jag städa och sen springa ner och hämta upp sandra!


studenten förra året!
åh,  vad jag vill ha sommar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0