Avund är den uppriktigaste formen utav smicker"

pigg & allert, not! slut som människa & vill bara krypa ner isängen igen, de här vädret dödar mig seriöst!
nog om de, så va de lön igår, så nu inväntar jag erika så vikan dra en snabbis till M-berg & lager innan de vankas jobb på denna skit dag. Förövrigt har det hänt massa spännande grejer & jag glömmer helt bort att skriva här, eller aam, vissa dagar orkar jag helt enkelt inte.!
håret har blivit svart, wow mee! ehm, vad mer.. en hel del festande, kan ni ju räkna med också!
och de lovar jag att bilder av de kommer garanterat dyka upp här!
ne nu ska jag dricka kaffe och vakna till & sen hoppas på att hönaböna erika ska komma!
outfit!
skjorta- rut mfl
jeans- drdenim, carlings
sneakers- nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0